П`ятниця, 21.07.2017, 13:50Головна | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Пошук

Логін:
Пароль:

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2011 » Лютий » 14 » Подорож без шуму.
14:42
Подорож без шуму.



Ще рік тому лише кілька безшумних невеликих автомобілів каталися по обгородженій трасі в місті Теджон (Південна Корея). Ці авто здатні здивувати будь-кого, так як енергію вони отримують прямо під час руху, з-під асфальту, причому без контакту з рейками або проводами. Цей експеримент показав шлях здешевлення транспорту при перехід авто на електричну тягу.


Свою систему безконтактного підживлення електромобілів розробили і побудували два партнери - Корейський інститут науки технологій (KAIST) і компанія CT & T, що спеціалізується на електромобілях, головним чином гольф-карах. Називається ця система "Online Electric Vehicle" (OLEV).

У березні 2010 року перший в світі практичний комплекс почав перевозити пасажирів. Корейські фахівці вважають новинку проривом в галузі, підвищення чистоти та безпеки транспорту при скороченні витрат. Офіційно пустили в реальну експлуатацію першу дорогу з бездротовою підзарядкою електромобілів. Човникові колісні поїзда, стали розкочувати по доріжках величезного розважального центру Seoul Grand Park, що поєднує в собі луна-і зоопарк, ботанічний сад і музей сучасного мистецтва. Він розташований на південь від корейської столиці в невеликому місті Квачхон (Gwacheon).

Для забезпечення такого фокуса під полотном траси укладені спеціальні електромагнітні передаючі стрічки, а в днищі машини вмонтовані приймальні котушки. Стрічки встановлені не по всьому маршруту, а на декількох сегментах, кожен з яких автоматично включається, тільки коли електромобіль виявляється над ним. Між зарядними сегментами машина пересувається за рахунок накопиченої раніше енергії.

Загальна протяжність траси в Сеульському гранд-парку становить 2,2 кілометра. На них влаштовано три зарядних сегмента протяжністю по 122,5 метра кожний, плюс ще один сегмент в 5 м. У сумі вони налічують 372,5 м - 16% від загальної довжини маршруту автопоїзда.

Якщо досвід експлуатації автопоїздів у Сеульському Мегапарку виявиться успішним, KAIST та міська влада адаптують систему OLEV для міських автобусів: угода про це між урядом Сеула і південнокорейським інститутом вже підписано.Прі цьому прокладати зарядні стрічки доведеться лише під п'ятою частиною кожного маршруту: біля зупинок, на перехрестях.

Перші дослідні прототипи таких міських ліній повинні з'явитися в 2011-2012 роках, а масовий вихід фінального продукту на ринок корейці намічають на 2013-й.


Переглядів: 1071 | Додав: Serhii | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 1
1  
I came, I read this article, I coeeqnrud.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Котедж "Карпатська тиша"
 

Copyright grunyk.ucoz.ua © 2017 |