Субота, 22.07.2017, 13:34Головна | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Пошук

Логін:
Пароль:

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Номер "Стандарт" / Яремче / Груник

Номер "Стандарт"

   

Номер стандарт рознашований на другому поверсі. У номері знаходиться окремий санвузол (душова кабінка, унітаз та умивальник). В номері знаходиться велике двохспальне ліжко із масиву бука. Стіни кімнати оббиті дерев'яною вагонкою, стеля декорована  дерев'яними сволоками. В кімнаті також є телевізор, столик та два крісла. До Вашого розпорядження електрочайник, чайний сервіз (інший посуд надається при потребі). Ліжко, стіна та підлога прикрашена гуцульськими ліжниками. Видається по два рушники на персону.

      
 
Технологічні особливості виготовлення гобелену

Основна техніка ручного ткацтва: просте полотняне, саржеве (чиновате), перебірне.
Просте полотняне переплітання полягає в тому, який для верстаті з двома підніжками нитки піткання проходят після зів, пересікаючи перехресний нитці основи. Поважно ареопаг цьому рівномірне натягування ниток човником, розміщення, відповідна щільність збивання кришкою і тому подібне. Виділяють розріджені полотна, виткані простим переплетенням, – димчасті полотна. Саржева техніка візерункового ткацтва (чиновать) виконується з після 3-24 підніжок. У залежності після послідовності перебирання підніжок і відповідного піднімання грат для утворення зіву, для пропускати нитки піткання, утворюються дрібнорапортні узори. Це ламані, зигзагоподібні стрічки "піски”, круг зубчиків, ромбів, ротових фігур, зірочок. Чиноваті полотна цікаві отже своєю структурою, вони тугіші, еластичніші, в них орнаментальні мотиви дещо рельефніше виступають над основою, виділяються світлотіньовими перешивамі. Різновид чиноватіх тканин створюють мішані нитки: для основу конопляні. Для візерункового пітнання використовують кращі сорти ниток, частенько зсукані. Декоративний дія в таких тканинах збагачується ритмічністю черування відкрито виступаючих кольорових скосах стрічок для однобарвному фоні. Перебірна техніка ткацтва виконується складним способом піткання ниток основи, утворення зіву із застосуванням дощечок, прутиків. Таке ткацтво називається "Під дошку”, "дві дошки”, "пересічення” і тому подібне. У залежності після того, чи проходить нитка піткання згідно всій ширині тканини чи розділяється всього для місцях утворення узору, перебірна техніка для дві основні групи: безперервний перебір і пересічення з вибором. Є різні локальні різночитання перебору. Найбільш поширено з'єднання техніки простого плетіння і візерункового перебірного . у них чергуються гладкоткані і візерункові смуги. Ткацтво закладу (килимове) здійснюється плетінням двох бавовняних ниток в різні кольори або природного кольору шерстяних ниток піткання. При цьому нитки основи переплітаються кольоровими нитками піткання не згідно всій ширині виробу, а відповідні частини задуманого узору для фоні тканини. Є різні способи виконання килимового ткацтва: "на льотки”, "на межеву нитку”, "на пряму нитку” і тому подібне.Окремі тканини виготовлялися поєднанням техніки простого полотняного, саржевого, плетіння закладу ниток. Техніка ворсового, пательчатого плетіння характерні для виготовлення килимових виробів і бойкивського плечового одягу – гунь. У залежності після практичного додатка тканини обиралися і техніка її виготовлення

____________
техніка ткацтва_______________

     
Методика і послідовність виконання виробу На Україні була поширена техніка ткацтва "під дошку”. Вона полягає в тому, який вимикаючи основного ткацтва отже ремізами ще набирають для прутик або планки (дошки) основні нитки отже мотивом малюнка. Так, все раніше ми пригадаємо з чого починається ткацтво і який ми виготовляємо. А виготовляємо ми основу і вибираємо сировину для виконання гобелену. Ми вже безвиїзно знаємо, який дозволенний витягувати різні елементи у виконанні гобелену, ось наприклад. Прутик просувають між нитками качка перед ті нитки основи, де кольорових ниток не отже для звороті виробу. Кількість прутиків повинен вторити кількості "уступів” рапортна качка, тому, який галун має ступінчастий контур. Розглянемо утворення малюнка перебіркового ткацтва, яке має всіляку техніку виконання. Після того, бездомішковий виткана потрібна утворення фонового потоку, піднімають кращий прутик і між роз'єднаними нитками основи біля з прутиком просовують гладку і блискучу дошку (планку) завширшки 12 див. посунувши дошку, кладемо для всю ширину основи, її повертають для ребро. Перед стегном утворюється зів, в якому просувають кольорові нитки качки.  Потім дошку повертають пластом, відсовуючи назад далі після реміз і пронізають кольорові нитки качка. Ці рухи повторюються стільки раз, який мати потребу для утворення ступінчастого контуру. Процес повторяють для кожного прутика. На ручному верстаті виготовляють тканини з перебірнімі двосторонніми і однобічними малюнками. Перебірну нитку закладають для необхідне знак ниток основи (за малюнком) в той же полотняний зів, який і фонову нитку качки. Незважаючи для те, який нитки для перебору товще і м'якші, переборний галун лежить в одній плоскості основного полотна, опукло вимальовуючись для фоні. лляні нитки. Щоб утворився зів, беруть дві рейки розміром 60 х 3 х 2 см і прокладають їх після нитки основи (першу, чергуючи парну і непарну), нитки основи два обвивають ниткою витчу для утворення міцної лозини. Потім тчуть гобелен. Чергуючи нитці основи після одну, правою рукою і прикладають після крайні нитки основи двічі обвивають лозини. Наткавши 5-10 див. виробу, прошивають краї сильно шерстяний, для не утворилися затягання для основі в процесі ткацтва в невеликі пасма.Піднімати непарні нитки дозволенний і іншим способом. При після струбуні закріплюючи планку, до якої прив'язують одну з горизонтальних планок з перебраними майбутній нитками основи, якщо піднімають цю планку, утворюють зів. Нитки качка прокладають безпричинно згідно високій дузі. Лише ареопаг такій прокладці качка буд виробу досить і без дірчастих розрідніх ділянок. У тканині килимових виробів застосовують в лягти згідно найрізноманітнішим переплетенням які створюють красиву гру фактури. Перше і основне переплетення – полотняне, якщо нитка качка після одну нитку основи перекриває її. То зверху, то знизу, утворюючи дрібний рубчик. Більший рубчик утворюється, якщо основу перекривають після кожні дві нитки.Використання кольорового качка створює гру двох кольорів в шаховому порядку. Якщо одну нитку качка темного кольору берегти зі світлою ниткою із смуги у вигляді стовпчиків. Шерстяну нитку качка певного кольору повертають ревнувати для ліво качка і навиворіт в межах ділянки. Поки цьому воно може викладатися перпендикулярно до основи, все тутто неодмінно перед кутом в 450, тому який або нитка стягне основу і готовий килим деформується. Кольорова плоскість малюнка, яка піднімає вгору пружніши, чим перед кутом 800 і мати потребу виконувати прямолінійним ступенчастім контуром. Тчуть палаткову нитку, обвиваючи нитки качка двох суміжних кольорів отже одну і ту ж нитку основу. Це роблять двома способами: повторяючи нитка отже ниткою, тутто накидань досить володіти вигляд відкрито обкресленого, або після декількох 2-4 нитки качка одного кольору обвивають нитку основи декількома ж нитками іншого кольору. Це створює нарис у вигляді дрібних зубчиків. В разі виконання косого контуру ступенчаста графа утворюється з окремих ділянок. У техніці килимаря дозволенний виготовити будь-яку лінію – пряму, криву. У техніці з після цих ліній дозволенний ткати складні композиції: архітектурні, пейзажні, людські фігурні. Для цього мати потребу як згідно контуру виконувати переплетення неодмінно враховуючи з'єднання і переходи ниток двох кольорів. Та пряма вигнута графа утворюється полотняним переплетенням, а довгі настили качка в окремих місцях не з'єднуються між собою, між ними утворюються пропуски. Тоді наступні прокидання перекривають основу там, де не з'єднується між собою, між ними утворюється пропуски. Тоді наступні перекривають основу там, де не з'єднувалися між собою два попередні прокидання качка. Аналогічно тчуть і округлі. Місце в яких не з'єднувалися різноколерні нитки, можуть бути в 2-3 прокидання. Тоді для грані різних кольорів утворюються наскрізь щілини – вікна, які нададуть додаткові ареопаг світлі і тіні згідно контуру малюнка. Цю техніку використовували в старовинних гобеленах. Найскладніша найпоширеніша для Україні (особливо в Полтавської області) техніка ткацтва – "прутнення”. Полягає вона в тому, який кольорові нитки качка укладають згідно кругу і начеб апетит наносячи кистю. Схеми "прутнення” ниток качка крутості показані для мал. Часто буває мати потребу увага дотепність глибочезно контуром меж. Ще зручно виконувати контурним шнуром. Еоренгу досягають отже рахунок перорівання зверху двох ниток основи і зніжнєї кожної нитки. Змінюючи дух настілки (спочатку зліва направо, а після зворотному рухом – справа наліво), з уточнімі настилів утворюють фактурну рельєфну кіску. У килимовому ткацтві частенько використовують техніку обвивання джутів. Поєднання гладкої і блискучої поверхні з декількома обвитими джгутами для плоскості килима дає красиву сітку. Можна виділити окремі ділянки малюнка кольором. Працюючи в цій техніці, мати потребу сильно і щільно обвивати нитки основи, в деяких місцях з'єднати їх з першими смугами. Цей манера тканих смуг застосовують бездомішковий в головний композиції вертикального килима, безпричинно і в завершуючій частині його. Плоскі стрічки створять красиву облямівку виробу. Особливо велично в цій техніці кольорове рішення. Коли ж застосовують менш ажурні листи типа папороті, то нитки качка прокладають легко, не збиваючи їх в щільну. Утворюється легкий ажур, який доповнюється в результаті декілька ниток основи в певному ритмі. Великого поширення в килимарі набула ворсова техніка. У залежності після заданої довжини нитку нарізують шерстяні нитки відрізками завдовжки близько 10 див. склавши ворсову нитку в дві, обвивають нею дві нитки основи між двома нитками основи прокладають кінці шерстяної нитки і втягують її, в залежності після індивідуальних особливостей ткані, і після того, бездомішковий і зручніше вміщати ворсову нитку, петлі бувають верхні і ніжні. Потім прокидання качка сильно прибивають килимовим молотком і безпричинно закріплюються ворсові нитки і петлі. Вимірюючи висоту петель. Можна створити всіляку аромтуру килима, побудованого для легкої кольоровий гамі всіляких арамурах отже рахунок поєднання різних петель короткого і довгого ворсу, натягування у вигляді шнурків, кісок з гладким і блискучим ткацтвом.Так тут поширена техніка довговорсового килима, виконана з після лінійки, голки або в'язального гачка. У останньому випадку для струнку наносять малюнок, нарізують пряму завдовжки 10-15 см, складають її удвічі і в'язальним гачком протягують петлю пряжі у вічко канви. Потім петлю протягують два кінці шерстяної нитки, затягують їх. Ряд ворсових вузлів прокладають згідно горизонтальною, після (5-6 прокладок) – гладке і блискуче ткацтво. Якщо килим виконують гачком, то між ними (рядами) вузлів основи залишають ерон головний тканині 5-6 див.
 





Котедж "Карпатська тиша"
 

Copyright grunyk.ucoz.ua © 2017 |